Saturday 24 September 2016

Berapa Lamakah Masa Pengubahsuaian Untuk Rumah?


Anda tertanya-tanya berapa lamakah masa yang diambil untuk menyiapkan satu projek ubahsuai rumah? Di sini saya akan share dengan anda berapa lama masa yang diperlukan untuk satu-satu projek itu.
.
1. Penambahan bilik. Projek ini merupakan projek yang senang, tapi ia mungkin memerlukan kos yang besar. ia mengambil masa kira-kira purata 3-4 bulan untuk disiapkan.
.
2. Ubahsuai dapur. Sudah tentu untuk ubahsuai dapur akan ambil masa yang lama, bergantung kepada butir-butir dan saiz projek itu, ada satu-satu projek itu mengambil masa selama 4 bulan, bila projek itu mempunyai dinding yang perlu dipecahkan dan penyusunan semula paip, dan ia juga mengambil masa hanya sesingkat 3 minggu shj. untuk anda hanya menambah countertops dan lantai.
.
3. Ubahsuai toilet. Sekali lagi, jika anda mengubah kedudukan atau memecah dinding toilet anda, ia akan menjadikan masa ubahsuai anda akan bertambah; bagaimanapun, jika anda menukar tile dan cat baru mungkin kerja ubahsuai anda Cuma mengambil masa 2 minggu.
.
Itulah dia berapa lamakah masa yang diambil untuk satu projek ubahsuai rumah. Saya harap dengan ini anda dapat lebih prepare apabila anda ingin ubahsuai nanti.
Share: